Piercing Film Csfd

Reed (Christopher Abbott) jede na služební cestu. Políbí svou ženu i synka na rozloučenou, ovšem místo oblečení si do kufru sbalil kartáček na zuby a vražedné nářadí. Všechno je pečlivě naplánováno – ubytovat se v hotelu a zabít nic netušící oběť. Jedině tak se zbaví ďábelského nutkání a bude moci pokračovat v roli příkladného manžela a otce. Reedovo vražednické dobrodružství se však vydá hodně nečekaným směrem poté, co do jeho pokoje dorazí svůdná prostitutka Jackie (Mia Wasikowská). Nejprve jen tak relaxují a dostávají se do nálady, ale když dojde k neočekávanému vyrušení, oba začnou střídavě přebírat kontrolu nad situací. Má snad Reed vidiny? A kdo vlastně hraje koho? Ještě než tahle noc skončí, odehraje se děsivá noční můra, a Reed s Jackie zpečetí svůj vztah krví.

Osobitá interiérová hříčka na vraha a oběť (a obráceně), lemovaná báječnou retrostylizací (úvodní a závěrečné titulky, Goblinova hudba z argentovek). Nepředvídatelná bizarnost o setkání dvou pošahanců, která se přes dráždivé náznaky S/M zajímavě rozvine a provokatívně neuzavře. [Sitges FF] (06.10.2018)

Naučím tě všechno o gumičce na sprchové hadici.- Hra na kočku a myš navnadí, jenže Reed není Patrick Bateman. Zvrhlá dvojice sice jisté sympatie má, jenže většina akce zůstává v rovině náznaku. Nejzábavnější jsou tak Reedovy halucinace a to, jak se štětka vybarvila. Málo zvrhlé, opatrně drsné a s minimem rudé. Pomalé tempo mi nevadilo, konec v nejlepším ano. Nejbáječnější je italská hudba, což je poněkud málo. 2, 5* (13.03.2019)

Star Trek: Discovery (2017)

Pokud jste psychicky labilní a jednoho rána se probudíte s nutkáním zabít náhodnou prostitutku, ujistěte se nejdřív, že ona není ještě labilnější než vy. Námět z pera Rjú Murakamiho bude mnohým připomínat jeho starší dílo Konkurs, jež má s tímto snímkem mnoho podobného. Piercing má nicméně opravdu pomalé tempo a stane se jen to, co hned od začátku tušíte, tedy že plán na zabití prostitutky se nějak zkomplikuje. Děj vede odnikud nikam a nadějný námět je tak utopen v nemohoucnosti scenáristy příběh jakkoliv oživit. A ve chvíli, kdy si myslíte, že se snímek rozjede, přichází konec. Škoda, styl úvodních titulků navnadil na řezničinu ve stylu grindhouse, což Piercing opravdu není. [Sitges 2018] (06.10.2018)

Teoreticky by mi bylo líto, že to neměl v rukou vyspělejší filmař, ale když se podívám, že panu režisérovi je 29, tak si naopak představuji ty krásné věci, co od něj můžeme čekat, až bude mít trochu jistější ruku. Co se týče Piercingu: zhruba až do příchodu Mii na hotel to bylo strašně super a potom to najednou zničehož nic ztratilo dech a jenom párkrát se tam objevil odlesk té úvodní slibnosti. Těším se tedy na budoucnost a realisticky si říkám, že k Piercingu už se nejspíš vracet nebudu. (27.08.2019)

Veselé i hravé (sebe) poškozování tělíček v páru. Patrně se jedná o novou fetiš disciplínu, která v nemainstreamových vodách Holéhoúdu dokáže napáchat pořádné vzrůšo. Hvězdná Mia Wasikowska urputně fa(c)kuje hollywoodské zaběhané trendy, v blockbusterech jí místo zabírají hezčí kolegyně, tudíž je nasnadě kývnout malému komornímu triu ve složení ona, kolega Christopher Abbott a režisér Nicolas Pesce, a vrhnout se do velmi podivného/bizarního/osobitého filmu. Ano, vyhrával jim k té úchylné sešlosti patřičně špičkový hudební doprovod, retrostylizované hrátky podbarvil i nemalý výběr songů, kamera Zacka Gallera umně zabírala (pochroumané) tělesné partie obou aktérů, zejména příznivci sexappealu Wasikowske budou mít hotové žně, jen lze s úspěchem pochybovat, zda obnažené poprsí patřilo právě jí. Film má určitě provokativní rozměr a porušuje rázně konvence. Určitě to není film pro každého. Pesce, stejně jako ve svém předchozím snímku Oči mé matky, si neodpustil tlačit svůj počin až k uměleckým sférám, což má za následek určitou režijní roztříštěnost. Jednoznačně se filmu skvěle daří, když je dán volný průběh fetišistickým hrátkám a není zatížen (scenáristickým) vývojem postav. Jakmile se pokouší opodstatnit jejich počínání i charaktery uměleckou formou, ztrácí to na zajímavosti. Ovšem krátká stopáž je značnou výhodou. Mia Wasikowska prokázala velkou odvahu, že do toho vůbec šla, v podstatě dala všanc své dosavadní kariérní kredity. A takový odvážný krok i počin je nutno po zásluze odměnit. Máte-li nutkání decentně se doflákat na těle, objednejte si režiséra Pesceho. A zkuste si opatřit i ten román od Murakamiho, na jehož vznik a kvality je vázán. 7/10 (26.08.2019)

Anna Und Die Stimmen Im Kopf

Pokud jste psychicky labilní a jednoho rána se probudíte s nutkáním zabít náhodnou prostitutku, ujistěte se nejdřív, že ona není ještě labilnější než vy. Námět z pera Rjú Murakamiho bude mnohým připomínat jeho starší dílo Konkurs, jež má s tímto snímkem mnoho podobného. Piercing má nicméně opravdu pomalé tempo a stane se jen to, co hned od začátku tušíte, tedy že plán na zabití prostitutky se nějak zkomplikuje. Děj vede odnikud nikam a nadějný námět je tak utopen v nemohoucnosti scenáristy příběh jakkoliv oživit. A ve chvíli, kdy si myslíte, že se snímek rozjede, přichází konec. Škoda, styl úvodních titulků navnadil na řezničinu ve stylu grindhouse, což Piercing opravdu není. [Sitges 2018] (06.10.2018)

Teoreticky by mi bylo líto, že to neměl v rukou vyspělejší filmař, ale když se podívám, že panu režisérovi je 29, tak si naopak představuji ty krásné věci, co od něj můžeme čekat, až bude mít trochu jistější ruku. Co se týče Piercingu: zhruba až do příchodu Mii na hotel to bylo strašně super a potom to najednou zničehož nic ztratilo dech a jenom párkrát se tam objevil odlesk té úvodní slibnosti. Těším se tedy na budoucnost a realisticky si říkám, že k Piercingu už se nejspíš vracet nebudu. (27.08.2019)

Veselé i hravé (sebe) poškozování tělíček v páru. Patrně se jedná o novou fetiš disciplínu, která v nemainstreamových vodách Holéhoúdu dokáže napáchat pořádné vzrůšo. Hvězdná Mia Wasikowska urputně fa(c)kuje hollywoodské zaběhané trendy, v blockbusterech jí místo zabírají hezčí kolegyně, tudíž je nasnadě kývnout malému komornímu triu ve složení ona, kolega Christopher Abbott a režisér Nicolas Pesce, a vrhnout se do velmi podivného/bizarního/osobitého filmu. Ano, vyhrával jim k té úchylné sešlosti patřičně špičkový hudební doprovod, retrostylizované hrátky podbarvil i nemalý výběr songů, kamera Zacka Gallera umně zabírala (pochroumané) tělesné partie obou aktérů, zejména příznivci sexappealu Wasikowske budou mít hotové žně, jen lze s úspěchem pochybovat, zda obnažené poprsí patřilo právě jí. Film má určitě provokativní rozměr a porušuje rázně konvence. Určitě to není film pro každého. Pesce, stejně jako ve svém předchozím snímku Oči mé matky, si neodpustil tlačit svůj počin až k uměleckým sférám, což má za následek určitou režijní roztříštěnost. Jednoznačně se filmu skvěle daří, když je dán volný průběh fetišistickým hrátkám a není zatížen (scenáristickým) vývojem postav. Jakmile se pokouší opodstatnit jejich počínání i charaktery uměleckou formou, ztrácí to na zajímavosti. Ovšem krátká stopáž je značnou výhodou. Mia Wasikowska prokázala velkou odvahu, že do toho vůbec šla, v podstatě dala všanc své dosavadní kariérní kredity. A takový odvážný krok i počin je nutno po zásluze odměnit. Máte-li nutkání decentně se doflákat na těle, objednejte si režiséra Pesceho. A zkuste si opatřit i ten román od Murakamiho, na jehož vznik a kvality je vázán. 7/10 (26.08.2019)

Anna Und Die Stimmen Im Kopf

Pokud jste psychicky labilní a jednoho rána se probudíte s nutkáním zabít náhodnou prostitutku, ujistěte se nejdřív, že ona není ještě labilnější než vy. Námět z pera Rjú Murakamiho bude mnohým připomínat jeho starší dílo Konkurs, jež má s tímto snímkem mnoho podobného. Piercing má nicméně opravdu pomalé tempo a stane se jen to, co hned od začátku tušíte, tedy že plán na zabití prostitutky se nějak zkomplikuje. Děj vede odnikud nikam a nadějný námět je tak utopen v nemohoucnosti scenáristy příběh jakkoliv oživit. A ve chvíli, kdy si myslíte, že se snímek rozjede, přichází konec. Škoda, styl úvodních titulků navnadil na řezničinu ve stylu grindhouse, což Piercing opravdu není. [Sitges 2018] (06.10.2018)

Teoreticky by mi bylo líto, že to neměl v rukou vyspělejší filmař, ale když se podívám, že panu režisérovi je 29, tak si naopak představuji ty krásné věci, co od něj můžeme čekat, až bude mít trochu jistější ruku. Co se týče Piercingu: zhruba až do příchodu Mii na hotel to bylo strašně super a potom to najednou zničehož nic ztratilo dech a jenom párkrát se tam objevil odlesk té úvodní slibnosti. Těším se tedy na budoucnost a realisticky si říkám, že k Piercingu už se nejspíš vracet nebudu. (27.08.2019)

Veselé i hravé (sebe) poškozování tělíček v páru. Patrně se jedná o novou fetiš disciplínu, která v nemainstreamových vodách Holéhoúdu dokáže napáchat pořádné vzrůšo. Hvězdná Mia Wasikowska urputně fa(c)kuje hollywoodské zaběhané trendy, v blockbusterech jí místo zabírají hezčí kolegyně, tudíž je nasnadě kývnout malému komornímu triu ve složení ona, kolega Christopher Abbott a režisér Nicolas Pesce, a vrhnout se do velmi podivného/bizarního/osobitého filmu. Ano, vyhrával jim k té úchylné sešlosti patřičně špičkový hudební doprovod, retrostylizované hrátky podbarvil i nemalý výběr songů, kamera Zacka Gallera umně zabírala (pochroumané) tělesné partie obou aktérů, zejména příznivci sexappealu Wasikowske budou mít hotové žně, jen lze s úspěchem pochybovat, zda obnažené poprsí patřilo právě jí. Film má určitě provokativní rozměr a porušuje rázně konvence. Určitě to není film pro každého. Pesce, stejně jako ve svém předchozím snímku Oči mé matky, si neodpustil tlačit svůj počin až k uměleckým sférám, což má za následek určitou režijní roztříštěnost. Jednoznačně se filmu skvěle daří, když je dán volný průběh fetišistickým hrátkám a není zatížen (scenáristickým) vývojem postav. Jakmile se pokouší opodstatnit jejich počínání i charaktery uměleckou formou, ztrácí to na zajímavosti. Ovšem krátká stopáž je značnou výhodou. Mia Wasikowska prokázala velkou odvahu, že do toho vůbec šla, v podstatě dala všanc své dosavadní kariérní kredity. A takový odvážný krok i počin je nutno po zásluze odměnit. Máte-li nutkání decentně se doflákat na těle, objednejte si režiséra Pesceho. A zkuste si opatřit i ten román od Murakamiho, na jehož vznik a kvality je vázán. 7/10 (26.08.2019)

Anna Und Die Stimmen Im Kopf